דוח אחריות תאגידית למעשה אחריות תאגידית היא "האחריות המשותפת" בין החברה לחברה.

החברות חולקות ציפיות כדי שעובדיהן לא יפרו את זכויות היסוד של אנשים ויגרמו נזק לבני אדם ומערכות אקולוגיות אחרות.

ישנן שלוש קטגוריות של אחריות תאגידית: אחריות מוצר, ציות לחוק ואחריות התנהגות.

צריך להיות אחראי על המוצר שיוצרים על ידי בקרת איכות בזמן,

לוודא שדרישות הבטיחות מתקיימות ולפרסם שהמוצרים שלהם לא יהוו סיכון בריאותי לאנשים או ליצורים חיים אחרים.

אם יתרחשו הפרות כלשהן, צריך להיות מוכן לקחת אחריות משפטית הקשורה לתיקון או פיצוי על הפסדים שנגרמו

"אדם צריך גם להיות אחראי להתנהלות בדרכים המקיימות חוקים (מחוץ לארגון) וכן עקרונות מוסריים כלליים."

מאמרים שיעניינו אתכם כאן:

דוח אחריות תאגידית בשביל החברה שלכם
דוח אחריות תאגידית

מהו דו"ח אחריות תאגידית (CRR)?

דוח שהוצא על ידי חברות כדי ליידע את בעלי העניין על הפעילויות שבהן עסקו באופן פעיל,

כמו גם הרקורד שלהם לגבי אחריות סביבתית, חברתית וכלכלית.

דו"ח אחריות תאגידית -מדוע ארגון צריך ליצור CRR?

יתרה מכך, נקודות יחסי ציבור מובטחות למעשה אם אתה שווה מספיק. י

חסי ציבור בפועל חשובים לכל חברה.

דו"ח אחריות תאגידית -איך אני יכול ליצור אחד?

אמנם אנחנו לא יכולים להבטיח שנקבל כל תשובה אחת עבור כל מי שעשוי לעבור תהליך של יצירת CRR משלו

, אבל זה יעזור אם תנסה לפעול לפי ההנחיות הבאות:

דוח אחראי הוא ייצוג המאמצים המרכיבים את "התרבות המשתנה" של החברה;

היא לא עוסקת רק בשיפור איכות החיים של העובדים שלה,

אלא גם בסיוע בתמיכה בקיימות כלכלית וסביבתית עבור קהילות.

דוח אחראי צריך לכלול השפעות סביבתיות ספציפיות, כגון: זיהום מים ואוויר, קיום שרשרת אספקה, ניהול פסולת מוצקה ומיחזור

דוחות אלה צריכים להראות שכר מחיה עם הטבות טובות לכל עובד, ללא קשר לתרומתו לחברה.

לא משנה אם אתה נדרש לספק דוח אחריות תאגידית או לא,

דיווח על שינויים שביצעת יעזור לאחרים להיות מודעים יותר לכך שהשינוי הוא הכרחי!

כל עסק, גדול או קטן, דורש דוח אחריות תאגידית. מלבד בניית אמון במשתמשי החברה ובלקוחותיה,

הוא מדגיש את הרצון הטוב של החברה ואת תרומותיה ל-CSR.

ריכזנו בלוג עם 8 הטיפים המובילים שלנו לכתיבת דוח CR שלך

אלה מגיעים בנוסף לעזרה של שירות כתיבת תוכן – אם תצטרך לשכור אחד כזה.

התכנים בנויים ב-CRR במגוון דרכים בהתאם למידע ולמסרים שהחברה רוצה להדגיש.

מתן תובנות ועזרים למדידת הצלחה ושיפור תוצאות. אחריות תאגידית – מי עושה את זה ואיך עושה

זה משפיע על עסקים?

חברות נמצאות בלחץ הולך וגובר לדווח על אחריות חברתית,

סחר הוגן ושלל היבטים אחרים של העולם התאגידי. חקור הכל, מאחריות סביבתית ועד גיוון!

מדריך קצר ליצירת דוחות אחריות תאגידית

הסיבה שאתה צריך ליצור דוח אחריות תאגידית היא כדי להראות את המחויבות שלך לשיפור ההשפעות החברתיות והסביבתיות של החברה שלך

ולהפגין את הציות שלך לחוקים המגוונים שקובעים את זה.

ישנם שני דגמים נפוצים עבור CRR שהם ISO 26000

ושורה תחתונה משולשת (TBL). אבל מתוך אלה דו"ח אחריות תאגידית הוא חשוב במיוחד

ה-TBL מקים מסגרת טובה יותר מכיוון שהוא מדרג יעדים על שלושת הגורמים הפיננסיים הבאים: People, Planet ורווח.

אנשים חשובים: ההכרח החשוב ביותר לשיפור הרווחה הבטחת תנאי עבודה חיוביים מבלי לסכן את הבריאות

ענייני איכות הסביבה: תרגול מדיניות ידידותית לסביבה הגנה על המגוון הביולוגי

\שמירה על הכדאיות של מערכות אקולוגיות התומכות בכל החיים על פני כדור הארץ

דוחות אחריות תאגידית חושפים את הממשל,

המדיניות והביצועים של החברה. הדו"ח שואף לשדר תדמית חיובית של החברה לבעלי העניין שלה.

השפה שבה נעשה שימוש בדוח נועדה למשיכת השקעות ומימון לפרויקטים,

רכישת טכנולוגיה חדשה ושכנוע לקוחות לפתח נאמנות כלפי המותג.

דוח האחריות התאגידית עשוי גם לשפוך אור על עמדות הצרכנים

ולעקוב אחר האם פעילות כלשהי אינה עומדת בקנה אחד עם ציפיות הצרכנים.

דו"ח אחריות תאגידית השפה שבה נעשה שימוש בקפידה בדוחות אלה היא חיונית כדי שעסקים יחזיקו את עצמם בטווח הארוך על ידי שמירה על רצון טוב של לקוחות ובעלי עניין,

תוך התרחקות על ידי אלה שמתנגדים למאמצים שלהם.

"דו"ח האחריות התאגידית (נקרא גם: CRR, CR דו"ח או דו"ח על קיימות) מאת ישות עסקית מסכם ומעריך את שיטות העבודה,

האפקטיביות וההשפעה שלה סביב ארבעה תחומי מפתח של אחריות חברתית תאגידית

אנשים; מוצרים ושירותים; מקום; תהליך . הדו"ח מפרט את יעדי החברה לביצועים בתחומים אלו לאורך שלוש שנים".

נגישות